Re: LIDS+2.4.19

Autor: Lukasz Halman (szuwarek_at_ids.gda.pl)
Data: sob 28 wrz 2002 - 19:18:37 CEST

On Sat, 28 Sep 2002 16:32:15 +0200
Patryk wrote:

> Czy ktos z was juz probowal tej konfiguracji, bo wiem ze jest lids na
> 2.4.18 (stable) a ja chcialbym na 2.4.19
> Czy nie bedzie sie gryzlo? A moze znacie lepsze rozwiazania niz Lids, wiem
>
> ze jest jeszcze openwall ale on jest czyba tylko na jajka z serii 2.2.x

LIDS to Linux Intrusion Detection System, a Openwall to jedynie zestaw
poprawek do jadra zwiekszajacych ogolne bezpieczenstwo systemu, na ksztalt
ktorego powstal zreszta inny zestaw pt. grsecurity.

Z tego co wiem zarowno grsecurity jak i openwall powinny byc dostepne na
najswiezsze wersje jadra.

szuwarek

--
Najbardziej lukratywną pozycją społeczną
jest bycie czarną lesbijką