Re: Siec?

Autor: abuladin (abuladin_at_interia.pl)
Data: pią 27 wrz 2002 - 11:18:58 CEST

tak!
mozesz to zrobic np w firewallu i wykluczc komputer takiego goscia , cala
siec itd, (przedewszystkim trzeba zablokowac konto na ktore ten ktos wlazi),
jesli usluga nie jest wogole potrzebna to ja usuwasz demona ssh czy telnetu
wtedy nikt sie nigdy nie podlaczy, mozesz killowac procesy przez ps, albo
stare host.deny (zalezy od sposobu odpalania demonow) ufff cale stada
mozliwosci zalezy co chcesz osiagnac
iyo!

> Dzień dobry
>
> Mam pytanie czy jest mozliwosc zerwania polaczenia w przypadku gdy ktoś z
zewnatz jest polaczony z moim komputerem np. przez ssh czy telnet.
Oczywiście zakladajac ze jestem rootem (wyjecie wtyczki od internetu nie
jest eleganckie)

Wykorzystaj mnie... >>> http://link.interia.pl/f1659