Re: Poszukuje gotowye jajko

Autor: sywula (sywula_at_poczta.onet.pl)
Data: śro 25 wrz 2002 - 01:39:54 CEST

Użytkownik Jaroslaw Stemler napisał:
> Jarek
> jstemler_at_drutplast.com.pl
>
> Także czytałem o tym.
> Pytanie jak to przeprowadzić?
> 1. Wziąć konfig jądra z np. 486 na dyskietkę.
> 2. wczytać do menukonfig na czymś szybkim poustawiać, zapisać.
> make dep, make clean, make bzImage,
> 3. zkopiować ten bzImage na dysk i to wszystko.
> A co z modułami?
> I czy trzeba później mieć zainstalowane nowe źródła? Czy można pozostać
> przy starych modułach?
>
> Na 486 po instalacji mam system jak dla 386 (slackware 8.1) i kompilacja
> [...]

na 486 i P66 i ... (ile RAM?) - nie ma trybu graficznego,
a taki sprzet swietnie sprawdza sie jako server dla malej sieci
Kernel? - zalezy od sprzetu, po co Ci jadro obslugujace
najnowsze SiS czy inne win-chipy, skoro masz ... to co masz,
tym bardziej na drodze do nowosci masz ... dziury, z ktorymi
nikt sobie nie radzi
ostatnio z win95 zrobilem cos, co wyglada jak win98 i dziala jak win98
... mierz sily na zamiary ... i bierz kernel taki, jaki Ci potrzebny,
no i pieniadze ... ale to juz inna bajka, ale i inny bol!!!
zapomnij o dzikim owczym pedzie, ktory nakreca Bill G. dla swoich
potrzeb. Zadna normalna firma nie wypuszcza na rynek
trzech kerneli na rok ... ->>>> ... ->>>> ...
optymalizacja to to, czym zyje normalny ludzki mozg!
a wygoda to -> smar dla geniuszy !!!

m.s.