Re: Poszukuje gotowye jajko


Autor: Jaroslaw Stemler (jstemler_at_drutplast.com.pl)
Data: pon 23 wrz 2002 - 13:09:41 CEST


Wracając do tematu.
Na bardzo szybkiej maszynie:
a. wygenerować jądro.
b. zrobić moduły "make modules"
c. (zmienić nazwę katalogu starych modułów w /lib/modules/x.y.z. na
"x.y.z.old",(aby nowe ich nie zniszczyły) i zrobić make modules_install
co spowoduje utworzenie nowych modułów.
d. później spakować jadro i moduły na maszynę gdzie chcę je odpalić
zrobić dołączenia, bzImage -> vmlinuz_wersja, System.map, itd. lilo. i
powinno być ok?

jarek.

jodri wrote:

>>Także czytałem o tym.
>>Pytanie jak to przeprowadzić?
>>1. Wziąć konfig jądra z np. 486 na dyskietkę.
>>2. wczytać do menukonfig na czymś szybkim poustawiać, zapisać.
>>make dep, make clean, make bzImage,
>>3. zkopiować ten bzImage na dysk i to wszystko.
>>A co z modułami?
>>I czy trzeba później mieć zainstalowane nowe źródła? Czy można pozostać
>>przy starych modułach?
>>
>Mialem podobny problem. Serwer mam na troszke "przeterminowanym" komputerku
>P75, 24 ram, hdd 200mb. Konfiguracja wiec jajka na tym systemie nie byla
>mozliwa. Zrobilem wiec jajko na moim detskopie D1200. Skopiowalem na
>serwerek , dogralem moduly, ustawilem lilo. I smiga.
>
>
>>Na 486 po instalacji mam system jak dla 386 (slackware 8.1) i kompilacja
>>jądra na 486 DX2/66 24 MB zajęła 5 godzin i około tyle samo na moduły.
>>Chciałbymmwygenerować kilka wersji jądra, ale poraża mnie czas kompilacji.
>>Pytanie: co można wygenerować na szybszym sprzęcie? czy tylko jądro czy
>>także moduły.
>>
>
>Skompiluj sobie i jajko i moduly.
>Pozdrawiam
>Jodri
>
>
>
>
>
>



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.5 : pią 03 sty 2003 - 19:12:40 CET

Wyprawa Shackleton 2014