Re: Poszukuje gotowye jajko

Autor: PLum (pl_um_at_go2.pl)
Data: nie 22 wrz 2002 - 18:04:54 CEST

Hello Szymko,

S> Czytałem w internecie (archiwum usenet - przez google), że jest możliwość
S> kompilowania jajka na innym sprzęcie dla innego komputera. Autor twierdził,
S> że robi się to nawet dość często dla słabszych maszyn.
S> Nie jestem ekspertem w tej dziedzinie ale wydaje mi sie, że jeżeli korzystam

   dokladnie - ja nawet majac dosc dobry serwerek p200 mmx
 kompiluje sobie zawsze jajeczko na routerze (celek 700 :P)

 hmm co do kompilacji to moge ci takowa zrobic
 mowisz 486 i 2.2.x (czyli bym ci zapodal 2.2.22 + cbq
 i to wszystko ? zadnych zyczen ...
 sieciowki jakie masz ? bys mogl jeszcze powiedziec z laski swojej :-)
 bo skompiluje tak zeby jaknajmniej pierdol bylo (bedzie mniejsze -
 szybciej bedzie sie komp odpalal - mniej RAMu zurzywal :P)

 jak cos to przeslij mi co tam chcesz miec na maila ...
 i jak cos to ci pozniej przesle na maila juz skompilowane

--
Best regards,
 PLum                            mailto:pl_um_at_go2.pl