(no subject)

Autor: ask me for it (skrzydlaty_at_pf.pl)
Data: czw 19 wrz 2002 - 10:49:22 CEST

Witam !
Od wczoraj jestem szczęśliwym użytkownikiem Slacka 8.1 . Ponieważ moja styczność z Linuxem była do tej pory ograniczona jedynie do Mandrake i Red Hata w wersji okienkowej nie za wiele wiem jak poruszać się w slacku - zainstalowałem tylko tryb textowy, ponieważ ma mi służyć ten system za serwer w sieci lokalnej , z dzieleniem sdi na parę osób. I tutaj moja prośba - gdzie znajdę w sieci, najlepiej po polsku , stronę opisującą podstawy pracy jak i konfiguracji np serwera poczty czy http no i instalacji sdi oczywiście. Za pomoc będę bardzo wdzięczny
pozdrawiam wszystkich

Zielony Marcin