Re: athlon + linux + jakas dobra plyta

Autor: Lukasz Halman (szuwarek_at_ids.gda.pl)
Data: pią 13 wrz 2002 - 21:00:54 CEST

> hmmm to co ja kompilowalem bylo kompilowane na celeronie 633_at_790 (
> rzeczy typu kernel mplayer itd.itp ...) a jesli chodz o reszte , no to nie
> wiem czy komus chcialoby sie kompilowac x na 386 skoro mozna to zrobic
> szybcien na pentium 3 czy jakims athlonie :)

Slucham? Chyba sie nie zrozumielismy. Slackware, tak jak go sobie
instalujesz z plyty zawiera pakiety, ktore sa skompilowane dla architektury
i386, a to znaczy, ze nie wykorzystuja mozliwosci twojego procesora wcale.
Nie biora pod uwage takich rzeczy, jak mmx,sse,3dnow i inne... Nie
wykorzystuja szansy do przetwarzania rownoleglego instrukcji, etc.

To tak jakbys jezdzil mercedesem na wstecznym biegu. To mialem na mysli.
Osobiscie, gdybym mial taki komputer i stale lacze, bawilbym sie
GentooLinux'em.

szuwarek