Problem z sendmailem z przepisanym komunikatem

Autor: Mario (forum_at_mariocomputers.com.pl)
Data: czw 12 wrz 2002 - 20:03:36 CEST

Mam sendmaila.Założyłem skrzynkę dla usera który ma SDI.W pliku
/etc/mail/access dodałem jego ip
217........ RELAY.
I tu zaczyna się problem,bo nie może wysyłać z kąta w momęcie kiedy jest
połączony z internetem przez sdi.Natomiast gdy łączy się przez modem z
internetem jego skrzynka działa.(może wysyłać i odbierać)
Taki mam komunikat przy wysyłaniu przez sdi
your server has unexpectedly terminated the connection.Possible causes for
this include server problems, network problems or a long priod
of inactivity.Account dhv.pl ,Server dhv.pl,protocol pop3 port 110 secure
ssl,no error number 0X800ccc0f

Z poważaniem:
Mariusz Łuciuk