Re: telnet (pyt o ssl i apache)

Autor: PLum (pl_um_at_go2.pl)
Data: śro 11 wrz 2002 - 20:21:04 CEST

Hello juniq,

jwp> On 02-09-11 at 08:27 Rafal Dymerski wrote:

> [...]

  LoL film mi sie bardzo podobal i wogole ... ale nie przesadzam z
  bezpieczenstwem - aczkolwiek minimum nie zaszkodzi
  mam siec amatorska i jak mielismy 1 ip to konta FTP byly notorycznie
  wykozystywane przez co cwanszych userow (snifem hasla podbierane :P)
  wiec... ssh uwazam za standard do celow administacyjnych serwem

jwp> w akademiku:))) Podobno śmieszne jak te hasełka wędrujš...

  heh :) nio jakos nie mam do tego ani jakiejs wiekszej motywacji i
  tez jakos nie czuje zeby to bylo etycznie sluszne :P ...

  btw. czy ktos moze mi powiedziec jak zrobic w apachu z ssl
  klucze i jak to wystawic na stronie ? zeby dany fragment strony
  byl udostepniany tylko dla ludzi z konkretnymi uprawnieniami i
  szyfrowany ssl ?? ...

--
Best regards,
 PLum                            mailto:pl_um_at_go2.pl