Re: problem z X'ami

Autor: Rafał Domeracki (rafdomer_at_polbox.com)
Data: pon 09 wrz 2002 - 21:58:22 CEST

Witam
Może warto by było pobawić sie programem xf86config. Mało przyjazny ale dobry.
Ja też mam kartę NVidii i nie mam problemów pozatym, że czipy NVidii nie są
zbyt dobre. Warto na koniec zainstalować stery ze strony NVidii.
Inne konfiguratory to:
xf86cfg (nie polecam)
xfree86setup (od bidy może być)
Moge podesłać swój plik xf86config powinien pasować poza parametrami monitora
i myszy(USB). Może się przydać jako materiał porównawczy.

Pozdr.
R D