Re: start

Autor: Tomasz Sikora (thomas19_at_poczta.fm)
Data: nie 08 wrz 2002 - 20:18:35 CEST

Witam
    Z lilo nie mialem najmniejszego problemu (druga rzecz po module do liva
ktora ze mna wspolpracowala). Mam Xp i Slacka, dzialaja bez zarzutu. Xp nic
a nic sie nie burzy. Lilo instalowalem w mbr. moja konfiguracja:

lba32 # jezeli system jest powyzej 1024 cylindra
boot = /dev/hda
delay = 50
vga = normal

#konfig do wina Xp jako pierwszy by byl jako domyslny

other = /dev/hda1
label = Win
table = /dev/hda

#konfig slacka

image = /vmlinuz
root = /dev/hda7
label = Linux
read-only

#konic konfigu

tu na koncu mozna by dodac konfig dla win98 - nie sadze by byly jakies
problemy

Pozdrawiam
Tomasz Sikora

Specjalnie dla Ciebie... >>> http://link.interia.pl/f1649