Re: start

Autor: Rafał Domeracki (rafdomer_at_polbox.com)
Data: sob 07 wrz 2002 - 10:28:18 CEST

Witam

Czy prosząc o lilo.conf proszę o zbyt wiele?
Kiedyś miałem na jednym komputerze 5 systemów ponieważ sytuacja tego wymagała.
Było to dawno temu i nie pamiętam jak to zrobiłem. Praca wymaga odemnie Nt i
XP a ja sam mam jeszcze własne upodobania. Sam w domu nie jestem i nie każdy
lubi Linux'a. Świat innych osobników (nie koniecznie wchodzących w skład
rodziny) zaczyna sie i kończy na Win 98 czy nawet na Win. 3.11 a ja mam głowę
poto żeby sprostać wymaganiom. Uważam, że komplet systemów który zamierzam
uruchamiać na jednym komputerze jest rozsądny tym bardziej, że nie jest to mój
pomysł tylko całkiem poważnego człowieka, który mnie o to poprosił. Może wg
Szanownego Pana M.S. powinienem zaproponowac Człowiekowi kupno trzech
komputerów, powiedzmy ode mnie bo mam tanio i wszyscy będą szczęśliwi.

Na codzień jestem obserwatorem SlackListy czasem zadam pytanie i już na
następny dzień tego żałuję. Wspólczuję tym którzy otrzymują bardziej dosadne
odpowiedzi, a taka sytuacja nieżadko ma miejsce.
Uwagi na temat jądra XP i kultury systemów Microsoftu są moim zdaniem
oczywiste i nie potrzebne.

Ponawiam prośbę. Wystarczy mi jeśli nie dostanę żadnej odpowiedzi. Może
rozwiązaniem jest dokupienie dysku a nie dwóch komputerów, a może Pan M.S zna
rozwiązanie tylko chce sie podroczyć.

Załączam wyrazy szacunku dla wiedzy i doświadczenia.
Pozdrawiam SlackListę i wszystkich Grupowiczów.
Z poważaniem

Rafał Domeracki

PS
Prywatne uwagi prosze kierowac na widniejacy w nagłówku adres
rafdomer_at_polbox.com.