Re: Jak instalowac karte dzwiękową?

Autor: Artur (kabotyn_at_poczta.onet.pl)
Data: pią 06 wrz 2002 - 18:23:53 CEST

> za to jest katalog /etc/rc.d
> i plik rc.modules

Odchaszowałem to co mi podał jeden z grupowiczów wydałem odpowiednią
komende ale nadal nie działa :(
Tak jak się błąd przy starcie pojawiał to się pojawia nadal.
A treścią błędu jest:
"J was not able to open your audio device.
Please check that have premission to open /dev/mixer
and make sure you have sound support compiled into your kernel"
I włanie nien jestem pewien czy mam "to" wkompilowane...
Jak to sprawdzić? I jak to wkąpilować? będę musiał przeinstalowywać Linua?

Pozdrawiam, Artur