Slack + SB16

Autor: Damian Marciniak (damian_at_amu.edu.pl)
Data: pią 06 wrz 2002 - 11:05:05 CEST

Witam Towarzystwo
postanowilem zwrocic sie o pomoc do Was gdyz niechcialbym z tak blachego
powodu przesiadac sie na inna dystrybucje. w czym problem. ano mam
zainstalowanego Slackware'a 8.0 i jestem (nie)szczesliwym posiadaczem
SoundBlastera 16. za cholere nie moge odpalic dzwieku. podobno w Slacku
jest cos takiego jak OpenSoundSystem czy jakos tak ale jestem zbyt
niedoswiadczony zeby samemu sie z tym uporac. dlatego prosilbym kogos kto
sie zna lub po prostu ma taki sam sprzet i zrobil sobie dzwiek o jakis
kontakt.
z gory serdeczne dzieki
pozdrawiam
brudny

PS. jesli jest na liscie jakis znawca Slacka z Poznania to chetnie
zaprosze na piwo w zamian za pomoc ;]