Re: start linuxa

Autor: HALEMB (halemb_at_wp.pl)
Data: wto 03 wrz 2002 - 09:38:08 CEST

> zeby uruchamiac linuxa z dysku musi on byc na MBR (master boot record) jak
> go tam zainstalujesz to wszystko powinno dzialac

ALE juz mi wczesniej na grupie proponowano zebym zostawil mbr w spokoju...
dlatego zainstalowalem na pratycji linuxowej i skorzystalem z magicznej
komendy dd... (chce korzystac z windowsowego bootmenagera)
ale zarowno po skorzystaniu z tej komendy jak i przed tym mam caly czas
czarny ekran - poprostu nie chce sie uruchomic - z dyskietki rusza