Re: wiele systemow???

Autor: Zygmunt Birski (birski_at_kki.net.pl)
Data: czw 29 sie 2002 - 12:57:03 CEST

Witaj HALEMB,
Ja u siebie rozwiązałem tak ( a mam dokładnie 3 systemy w98 w2k i
linuxa (dowolny z lilo grubem też działał) robisz tak

1.tworzysz 3 partycje + swap dla linucha (razem 4)
    i wszystskie formatujesz na fat32 tak by winda sie ni pluła ze jest
    not okey
2.Instalujesz na pierwszej z brzegu w98
3. na nastepnej instalujesz w2k z ntfs-em lub nie jak kto woli
4. teraz instlujesz slacka(1 partycja+ swap). Lilo ma siedziec w MBR a slack moze
siedziec gdzie tam chcesz. w efekcie masz najpierw lilo potem jak
wybierasz powiedzmy winde masz managera od w2k i znowu wybierasz czy
w2k czy 98

 Problem mozna rozwiazać jakoś inaczej tak że siedzi tylko lilo ale
 wtedy trzeba wklepywac niezrozumiale komendy typu dd of 512 i coś
 coś tam żeby ruszyło. kiedyś tak robiłem ale poetem stwierziłem ze
 dwa bootmanagery mi nie oprzeszkadzają o ile to co jest w w2k można
 nazwać bootmanagerem.

U mnie nie było problemu z ilośica sketorów do 1024. moze dlatego ze
lilo siedzi w MBR.
u mnie sie dysk ma tak
/dev/hda1 w98
/dev/hda2 win95 extend
/dev/hda5 w2k
/dev/hda6 linux native ext3
/dev/hda7 linux swap
/dev/hda8 taka duża na wszystkie plikina fat32

W Twoim liście datowanym 29 sierpnia 2002 (07:57:26) można przeczytać:

--
Pozdrowienia,
 Zygmunt                            mailto:birski_at_kki.net.pl