Re: polonizacja X-ów

Autor: Radek S. (scolex_at_go2.pl)
Data: śro 28 sie 2002 - 17:30:31 CEST

Tak jest napisane w Linux+ extra

Pakiety językowe dla KDE znajdują się na CD4 w katalogu /kdei (jak ktos
chce to wysle na maila). Należy odnaleźć tam plik
kde-i18n-pl-3.0.1-noarch-1.tgz i przegrać go na dysk (np. do katalogu
~/kdei). Teraz rozpakowujemy go poleceniem:

tar zxvf kde-i18n-pl-3.0.1-noarch-1.tgz

W katalogu lokalnym powinny zostać utworzone dwa nowe katalogi: install
oraz opt. Slackware domyślnie instaluje KDE w katalogu /opt/kde. Jeżeli
właśnie tak mamy je zainstalowane, to należy wykonać następujące kroki:

* Przegrywamy katalog ~/kdei/opt/kde/share/doc/HTML/pl do
opt/kde/share/doc/HTML, a katalog ~/kdei/opt/kde/share/locale/pl do
/opt/kde/share/locale.

* W KDE wchodzimy do Control Center tam wybieramy Personalization/Country
& Language i w zakładce Country & Language (Kraj i język) wybieramy :
Country: Polska. Następnie wybieramy: Add Language (Dodaj język) i
ustawiamy: Polski. W tej chwili nasze okno Control Center powinno
przestawić się na język polski i powinien pokazać się komunikat, że
aplikacje, które teraz będziemy uruchamiać, będą już po polskiu, a jeśli
chcemy, żeby całe KDE przestawiło się na język polski, to powinniśmy
wylogować się i zalogować ponownie (wyłączyć i włączyć KDE), co proponuję
zrobić.

PS. mam nadzieje że nie złamałem żadnych praw Autorskich czy czegos w tym
stylu :P

pozdrawiam scolex_at_go2.pl
gg: 1440254