komputer mi sie sam wylacza :(

Autor: Skopi (skopii_at_poczta.onet.pl)
Data: czw 29 sie 2002 - 13:30:21 CEST

Hello

  mam problem jak w tytule
  do tej pory mialem slacka 80 kernel 2.4.19 i wszystko chodzli ok
  ale wczoraj dostalem karte wireless lan na pcmcia, postanowilem
  wkompilowac w jadro pcmcia support no i po tym zabiegu kiedy
  przelaczam sie miedzy x'ami a consola komp sie wylacza bez zadnego
  strzezenia - poprostu robi cos takiego : "dup"
  dzisiaj zainstalowalem slacka 8.1 no dzieje sie to samo

  z tego co zauwazylem pod 8.0 dzialo sie to szczegoleni wtedy kiedy
  leciala jaks muzyka ( xmms czy mpg123 )

  same x'y nie wiem jak dlugo pochodzilyby bez wylaczenia ( innego niz
  po przejsciu na konsole ) bo jeszzcze nie sprawdzalem
  sprobuje jeszcze wyjac cala ta pcmcia'e i sprawdzic co sie wtedy
  stanie ale szczeze mowiac to nie mam zadny pomyslow :(( HELP!!!

--
 Skopi