karta sieciowa IBM EtherJet ISA

Autor: KWKPiotr_at_wp.pl
Data: pon 26 sie 2002 - 09:10:39 CEST

Szanowni subskrybenci!

Czy ktos z Was instalowal karte sieciowa "IBM EtherJet ISA Adapter" ?
niestety nie ma jej na liscie kart a nie potrafi udawac NE2000 :-(
Posiadam do niej oprogramowanie firmowe, nie ma problemow z praca karty pod
dos/ win9x/ win NT/ Novell
Postanowilem poszukac u producenta i napisalem zapytanie do IBM
oto fragment odpowiedzi ( zreszta milej i wcale nie zdawkowej )

"Dear Valued IBM Customer:
IBM does not have Linux drivers for this adapter. There may be some Linux
distributions with drivers but I would recommend that you go to the various
Linux forums on the Internet as well as Linux news groups for assistance

Niestety komputer nie posiada zlacz PCI - wtedy po prostu zmienilbym karte
na inna a zdobycie innej ale typowej ISA sprawia mi problemy.
Jesli ktos z Was potrafi mi pomoc - licze na odpowiedz.

Pozdrawiam
     kwkpiotr_at_wp.pl