Re: Odp: Re: Antywirus

Autor: Paweł Michalski (pm_at_abak.info.pl)
Data: nie 25 sie 2002 - 23:27:01 CEST

On Sun, 25 Aug 2002, Kamyk wrote:

> Czesc jestem n grupach dyskusyjnych pierwzy raz
> ale jakie mozna wirusy unixowe kupic i za ile...

Jesli chodzi o wirusy to nie wiem gdzie i po ile ;)

Ale jesli chodzi o antywirusy to tak w skrocie:
Kaspersky Antivirus (na 1 komputer):
  for Linux Workstation 245 zl
  for Linux File Server (zawiera ochrone 50 skrzynek pocztowych) 1950 zl
  for Linux Mail Server (sendmail/qmail/postfix/exim):
      25 skrzynek 1950 zl
      50 3550 zl
     100 5025 zl
     250 7300 zl

DrWeb dla Linux / Free BSD:
  licencja na 1 serwer 1920 zł - nie zawiera ograniczenia ilości
  chronionych skrzynek (to najkorzystniejsza oferta na rynku)

Jest jeszcze RAV i inne...

Pozdr

--
Pawel