Re: UNSUBSCRISE LIST

Autor: zmie_at_rubikon.net.pl
Data: nie 18 sie 2002 - 14:27:30 CEST

Filip napisał(a):

> UNSUBSCRISE LIST

Uzyj mocy Luke :P

hint: Zeby sie zapisac co musiales zrobic?
Musiales wyslac "subscribe slacklist" na listar_at_slackware.com.pl
No to co musisz zrobic zeby sie wypisac (po za tym co zrobiles a co
polegalo na gorzkich zalach na poslanych na liste). No co?
Moze wyslac "unsubscribe slacklist" na listar_at_slackware.com.pl
Trudne? Myslenie nie boli... :P

Uwaga na marginesie: Slackwarowcy jadacy na Outlokach, nie znajacy podstaw
netykiety... Normalnie takiego duzego zgromadzenia pocztowej lamerii,
jak tu to ja jeszcze nigdzie nie widzialem :PPP

Mega ROTFL :P

Pozdrowienia, radosne pozdrowienia,

Ziemek

ps. Prosze nie brac mojego listu do siebie - to raczej glos wolajacego na
puszczy... o pomoc :)