bezpieczeństwo slacka 8.1

Autor: Pijanowski, T (pijanowskit_at_bioton.pl)
Data: śro 14 sie 2002 - 08:29:21 CEST

Witam wszystkich grupowiczów choc u mnie pada to i tak jest dobrze bo
zaczyna się długi weekend ale do sprawy:
-- posiadam dystrybucje 8.1.1 i używana jest jako router do inetu i jest na
nim dns, chcę się dowiedziec co trzba zabezpieczyc
---opróz pozamykania niebezpiecznych portów ( tylko jakich ) lilo ,
---co koledzy polecą do obrony przed skanami SNORT czy POrtSentry
--- czy zabezpieczac logi
---- inne wskazówki jak zabezpieczyć system
pomijam spawe firewalla
tomski