Polski MC

Autor: Marcin Kaminski (m.kaminski_at_auchan.pl)
Data: nie 11 sie 2002 - 14:48:49 CEST

mam problem z polonizacją konsoli (Xow nie instalowałem) Niestety wszystkie
opisy jakie na internecie znalazłem nie pomagają mi spolszczyć tego dziada.
W MC zaznaczone mam 8 biit i fuul 8 bit a polski dodatkow ni ma. JAk wydam
polecenie locale to mam LN_ALL=posix. Wpisywałem w plik etc/profile
LANG=PL_pl. Lecz lipa. Dopiero jak wydam polecenie manualnie export
LANG=PL_pl to w opcji zmieniają mi sie wpisy na pl, lecz MC nadal nie jest
polski. NA interneci kaza modyfikować plik w katalogu etc/sysconfig/i18n
lecz niestety nie mam takiego katalogu. Co mam zrobic by spolszczyć sobie
konsole? Chociaż jakiś link. ten ze strony slackware.com.pl nie chodzi bo
sie odwoluje do złych katalogow a ja nie wiem jakie amja byc poprawne :((