Polskie znaki w X'ach

Autor: Michał Staszewski (micki_at_irc.pl)
Data: sob 10 sie 2002 - 12:33:18 CEST

Mam problem z wpisywaniem polskich znakow w X'ach (z wyswietlaniem sobie
jakos poradzilem;). Uzywam Fluxbox'a. Chodzi mi glownie o uzywanie
edytorow tekstu (KWord, OpenOffice itd.), bo jest mi to potrzebne.
Wygooglalem sobie jedna strone, ktora moglaby mi pomoc, niestety nie
byla ona juz dostepna w sieci. Moze wie ktos jak rozwiazac moj problem?
Czcionki mam zainstalowane, naciskam np. Prawy Alt+E i wyskakuje mi
pasek Edycja zamiast ę. Co powinienem zrobic?

--
Pozdrawiam,
micki(at)irc(dot)pl