Slackware 8.0, jajko 2.2.20 i KDE 3.0 ??

Autor: Piotr Konik (koniu_at_sulechow.wha.la)
Data: pią 09 sie 2002 - 01:05:23 CEST

Witam wszystkich grupowiczĂłw.

Mam pewien problem, a raczej zapytanie do was i mam nadzieję że mi pomożecie
:-)
Mam serwer postawiony na Slacku 8.0 i jajku 2.2.20, do tej pory korzystałem
z KDE 2.1.1. Jednak chciałem sobie podnieść wersję KDE do 3.0 - i tutaj
właśnie mam pytanie jak to zainstalować i co mi będzie do tego potrzebne.

O ile to możliwe chciałbym zostać przy Slackwarze 8.0 i tym jajku z serii
2.2.__

Za wszelką pomoc z góry dziękuje i pozdrawiam.

koniu_at_sulechow.wha.la