drukownie przez sambe (początki)

Autor: Pijanowski, T (pijanowskit_at_bioton.pl)
Data: czw 08 sie 2002 - 12:24:10 CEST

witam wszystkich mam problem z ustawieniem drukarki w slacu i sambie:
--chce osoągnąć coś takiego
- drukowanie z lokalnego kompa - jak to skonfigurować i jakim narzędziem jak
przetestować czy dziła i co to jest omni
przy konfiguracji apsfiltrem wyzuca bład przy ładowaniu udostępnionej
bibloteki libXt.so.6 - nie może odnaleść obiktu, wersja gs nie ma divera do
tej drukarki wkompilowanego w .. wersja gs jest najświeższ z płytki slacka
8.1 zainstalowana przez installpkg
--- następnie mama pytanie czy kient samby win98 korzysta z tego sterowniwka
czy ze swojego i jaki jest proces drukowania w sambie czytałem man i sambe
ale nie skojarzyłem (mozę skojarzyłem tylko trochę nie logicznie iż driver z
win98 wystyła do spoola a tam juz slack wrzuca przez lpr do drukarki )
----- chodzi mi o wymianę informacji szczegółową a nie odesłanie do man
zreszta jestem człowiekiem który woli experymentować niż czytać wiec z górki
dzięki za wskazówki

tomski
^^^^^
*****