Re: neostrada+

Autor: Paweł Michalski (pm_at_abak.info.pl)
Data: wto 06 sie 2002 - 20:57:24 CEST

On Tue, 6 Aug 2002, munit wrote:

> czy ktoś próbował postawic serwer na neo+?
W neostradzie musisz sie logowac ze strony login.neostrada.pl
Nawet na M$ Win jest to uciazliwe :(

> jeśli komuś się udało to proszę o jakieś opisik.
Wydaje mi sie ze powinienes skonfigurowac to jak na net z dynamicznym IP
(wystawia go router). Bez powyzszego logowania wejdziesz tylko na strone z
loginem, przy czym powinien cie wpuscic nawet z prawidlowo skonfigurowanej
sieci lokalnej. Jak sie zalogujesz bedzie hulac. Gorzej bedzie, jesli
bedziesz mial problemy. Wtedy moze pomóc WinPC podlaczony do modemu Neo+.
Jesl on bedzie dzialal, problem jest w Linuxie. Jesli Win nie bedzie, to
znaczy ze jest problem z Neo+, a ten (swego czasu) zdarzal sie
bardzo czesto na Neo256.

Jak ci sie uda - pochwal sie!

Pozdrawiam

--