Re: Odp: squirrelmail

Autor: PLum (pl_um_at_go2.pl)
Data: nie 04 sie 2002 - 16:30:29 CEST

Hello bar,

Saturday, August 3, 2002, 7:58:41 PM, you wrote:

b> To powiedz mi czemu zamiast strony startowej mam tekst z pliku indeks.php.
b> Co moze byc przyczyną ??serwer mam na slacku 8.1 a serwer poczty to qmail.

heh jak masz nowego php to tam jest problem bezpieczenistwa w
przenoszeniu parametrof (tak mi sie wydaje ze to bedzie o to chodzilo
:D)

dodaj (odchacz) do pliku

...../php/lib/php.ini
linijke
           register_globals = On

 i powinno smigac - jesli nie to ja ci nie pomoge :/

--
Best regards,
 PLum                            mailto:pl_um_at_go2.pl