dodanie trzesej karty sieciowej

Autor: Pijanowski, T (pijanowskit_at_bioton.pl)
Data: pią 02 sie 2002 - 14:59:46 CEST

no tak pusciłem post tez tematu - te zapracowanie
witam wszysytkich listowiczów i życze ochłody ;)
mam pytanie odnośnie instalacj w slacku 8.1 trzeciej karty sieciowej
jednym ze sposobów jest dodanie ręczne
 ifconfig eth2 adres maska up
ale chcę żeby przy każdym starcie systemu sie ladowal
jasne ze można wpisać do rc.lokal te poleconko tylko gardziej chodziło by mi
o rc.init1 - ponieważ jak tak dodaje eth2 z adresem ip i maska to nie
pokazuje tej sieciówk tylko eth0 i eth1
prosze o jakies wskazówki szukałem lecz nic treściwego nie mogę znaleść na
czas nagli

e-mail
 pijanowskit_at_bioton.pl
   606098220