Jak zrobic Lilo ....

Autor: nieznajoma (nieznajomamail_at_poczta.fm)
Data: czw 01 sie 2002 - 13:57:39 CEST

Zainstalowalem slackware 8.1 na dysku gdzie mam
1 partycja to fat 32 z win 98
2 partycja to win XP z NTFS
3 partycja to slackware
Podczas instalacji cos chyba przykombinowalem i nie mam LILO z wyborem tego
systemu mam jedynie boot menagera standartowego dla windows.
Czy da sie jakos przerobic tego boot menagera windosowskiego aby uruchamial
slackware. Jesli nie to prosze o info jak teraz zainstalowac LILO i abym
niczego nie zepsul na pozostaluych dyskach. Wielkie dzieki za info.

Cher, Morcheeba, Titiyo i wiele innych.
Single gratis. Tylko teraz promocja w Salonie Muzycznym.
http://salon.interia.pl