Re: grupki dyskusyjne...

Autor: Adam Jankowski (adam88ds_at_go2.pl)
Data: pią 26 lip 2002 - 20:51:44 CEST

Dnia Fri, 26 Jul 2002 12:09:40 +0200
LazaR <lazar_at_shell.infomark.com.pl> napisał:

> nie moge z kompa nic wysylac na news.task.gda.pl tzn. grupki
> linuxowe... ani pod slackiem z netszkapa ani pod winda z oltluka...
> Oto komunikat bledu z oltluka:

ja po przejsciu z polaczenia modemowego na stalelacze nie moglem wysylac
postow na news.tpi.pl. tepsa po prostu wpuszcza tam tylko swoich
klientow. jakis czas minal i dowiedzialem sie, ze moj ISP udostepnia
wszystkie te grupy przez swoj serwer news. mialem chyba wowczas logi
typu "posted not allowed". sprobuj uzywac innego serwera news, spytaj
swojego ISP, ktorego mozesz uzywac.

Adam Jankowski
LinRegUser #261014