squid i error

Autor: Pijanowski, T (pijanowskit_at_bioton.pl)
Data: pią 26 lip 2002 - 10:11:27 CEST

Zacząllem myślec o proxym i zainstalowałem sobie squida2.4.Satble7 - zaczne
od początku moje wątpliwości
1. sciągnołem sobie pakiet *.tar.g do /home/test
2. rozpakowałem i skompilowałem i patrze że on sobie w tym katalogu
wszystkie pliki squida umieścił - cądziłe ze zrobi to tak iż tre pliki
trafią gdzięs w głównym drzewie i odkatalogach - bo jak np. usunę katalog
test to wszystko w powietrze
3. żeby uruchomic go narazie w jakieś prostej konfiguracji ściągnołem sobie
pliczek z http://www.migrol.pl/zipslack/squid1.html no i według instrukcji
chciałem założyc
katalofg z cachem /home /squid/cache prawa 755 z tym ze nie mam jeszcze
zadnej drupy (ale to nie stanowi)
 cache dla squida komendą ./squid -z i niestey error
--- FATAL: /home/squid/cache- 13 no permision danied:( TO WŁAŚNIE NIE DZIAŁA
komende wydaje jako root)
Squid Cache (Version 2.4.STABLE7): Terminated abnormally.
CPU Usage: 0.000 seconds = 0.000 user + 0.000 sys
Maximum Resident Size: 0 KB
Page faults with physical i/o: 0

tomski
^^^^^