Re: sound na plycie AC97 ?

Autor: Mateusz Koc (neton_at_poczta.gazeta.pl)
Data: wto 23 lip 2002 - 15:31:47 CEST

Dnia wto 23. lipiec 2002 14:56, Maciej Kuczkowski napisał:

> [...]

Wedlug mnie nie trzeba nawet jadra kompilowac bo wystarczy
modprobe ac97_codec i modprobe via82cxxx_audio (chyba ze o czyms zapomnialem)
ale w sumie to jesli cos jest wbudowane to lepiej wkompilowac

PHP i MySQL. Programowanie sieci WEB (teraz 15% taniej) i inne książki informatyczne dla wymagających na http://www.robomatic.pl/