Re: Proftpd tylko w po godzinach

Autor: PLum (pl_um_at_go2.pl)
Data: pon 22 lip 2002 - 11:53:36 CEST

Hello UsTeK,

Monday, July 22, 2002, 1:18:42 AM, you wrote:

U> Witam!

U> Czytam tą lite od 2/3 tygodni i miałem nadzieje znaleść odpowiedź na dręczące mnie pytanie.
U> Niestety nikt jak dotąd nieporuszył tej kwestji :(
U> Mam więc do Was pytanie:
U> Czy można ustawić proftpd w taki sposób by tylko określiny login mógł się logować tylko w określonych godzinach???
U> Tzn naprzykład mam konto "kasia" i chciałbym żeby kasia mogła się zalogować tylko w godzinach od 11:00 do 17:30 ....

U> Jakoś na necie tego nieznalazłem .. :(((
U> Bardzo bym był wdzięczny gdybyści mi pomogli

hmm da sie to zrobic ale to trza by bylo zrobic pare konfigoff
i w kronie je sobie o odpowiednich porach dnia zmieniac
np. ja mam konfigi nie tyle z kontami co z ruznymi dozwolonymi
ilosciami jednoczesnych sesji i predkosciami sciagania
najlepiej w glownym confie sobie dac

include /etc/proftpd/proftpd.speed

i potem mieszasz z tym plikiem ...

poprostu musisz cos zakombinowac ...

--
Best regards,
 PLum                            mailto:pl_um_at_go2.pl