Errata

Autor: Sebastian Gawin (sig_at_poczta.fm)
Data: nie 21 lip 2002 - 22:07:03 CEST

Hello slacklist,

  Sorrencja chochlik mailowy wkradl sie do mojego maila oczywiscie nie
  powinno byc w nim :
> i cosik mi nie dziala :
> /sbin/ipetables - wyswietla no such file or directory
> wiec przechodze do /sbin i wpisuje iptables i jest tam i dziala. nie
 tylko :
i cosik mi nie dziala :
/sbin/iptables - wyswietla no such file or directory
wiec przechodze do /sbin i wpisuje iptables i jest tam i dziala.
Oczywiscie nie zmienia fakktu ze dalej nie dziala

--
Best regards,
 Sebastian                          mailto:sig_at_poczta.fm