Re: jak zrobić z iso płytke boot

Autor: Leszek Boroch (borek_at_reach.at)
Data: pią 19 lip 2002 - 11:40:29 CEST

> siągnołem sobie iso slacwera 8.1 i rozpakowałem lecz po nagraniu
> stwierdziłem że nie jest to płytka bootowalna jak to zrobić
> z góry dzięki za pomoc :)
> tomski

polecem ftp.lublin.pl/pub/linux/distributions/slackware/iso czy jakas taka
sciezka, w kazdym razie latwo trafic po nazwach. masz tam wersje rozpakowana
i zrodlowa i bootowalna iso do wypalenia od razu na krazek

---
Leszek Boroch                           eng: KISS! - Keep It Simple Stupid!
Technical University of Lublin     pol: BUZI! - Bez Udziwnien Zapisu Idioto!
mailto: borek_at_reach.at               lub:  BUZI! - Bez Urzywania Zakreconego
Interfejsu!