arp i pewien problem :(

Autor: Pijanowski, T (pijanowskit_at_bioton.pl)
Data: czw 18 lip 2002 - 09:34:39 CEST

mam zipslacka 8.1
mam skonfigurowany serwer DHCP + ARP (pliki do arpa z freesco.arx.pl) jak
uruchamian skrypt ip_arp który lączy IP z MAC pojawia się komunikat
Adding arps records - dodanie recordu do arp ale gdzie on to dopsuje np. w
/proc/arp nic nie ma
SIOCSARP : Network is unreachable - siec jest nieosiągalna - czyli skad on
to bierze .
w pliku gdzie są zadeklarowane IP z MAC jest wpis (dla testu) 192.168.48.1
00:00:00(jakiś adres MAC)
Onośnie DHCP
 skonfigurowany jest na eth1 subnet 192.168.48.0/24 range 192.168.48.100 do
120
host jakaśnazwa ma też na stałe zrobione IP do MAC
I PROBLEM :
WZIOŁEM KOMPA z wind98 ABY PRZETESTOWAĆ NIE NADAŁEM dhcp tylko stayczen np
192.168.48.120 i kompik wchodzi w net bez problemów WNIOSEK nie dziala dhcp
i arp czy samo DHCP ( bo raczej na tym poziomie już nie powinien wpościć do
netu - czyli DHCP?)
jak to mogę zrobić ???
 tomski
   ^^^^^