Re: upgradepkg problem

Autor: Konrad Lapsz (harrier_at_disgust.wariaci.net)
Data: śro 17 lip 2002 - 22:37:56 CEST

polecenie jest :
upgradepkg openssh%openssh-3.4p1-i386-1 (przyklad)
ale w tym konkretnym przypadku musialbys upgrejdnac glibca do 2.2.4
a tego chyba jeszcze nei ma w pakietach slacka (ale nie jestem pewien)
a jak uruchamiasz upgrejdnieta usluge to co Ci wypisuje?
pozdrawiam

Konrad Lapsz / harrier ... Slackware kicks ass!
mailto: harrier_at_disgust.wariaci.net
        harrier_at_astercity.net