Re: nvidia gforce

Autor: Rafał Jeżak (kacper_at_friend.pl)
Data: ¶ro 17 lip 2002 - 18:37:24 CEST

Dnia śro 17. lipiec 2002 18:19, napisałeś:
> a teraz, domyslam sie, uzywasz Slackware 8.1 ;-).
Tak ;-)
> ja kompilowalem sterowniki w 8.1 i nie ma zadnych problemow. wersja
> 1.0-2313.
Moje to :
NVIDIA_GLX-1.0-2960
NVIDIA_kernel-1.0-2960
> dodales wpisy do XF86Conifg tak jak trzeba?
Wlasnie, chodzi pewnie o te wpisy, bo nie wiem co dokladnie dodac, z Readme n
a stronie nvidi nie za duzo zrozumialem, moj angielski nie jest najlepszy ;-/
> nie wywala zadnego bledu przy kompilacji?
Nie.
> masz zaladowany modul (NVdriver)?
bash-2.05a# lsmod |grep NV
NVdriver 988608 0 (unused)
>no i czy 'cat /proc/nv/card0 pokazuje to co ma pokazywac?
A co ma pokazywac? ;]
bash-2.05a# cat /proc/nv/card0
This file has been deprecated. What you are looking for
can now be found in /proc/driver/nvidia. Please see the
README for more information on the new /proc interface.

Pewnie coś nakopałem ;] tylko co ...

Pozdrawiam.

--
=[ Rafał 'kacper' Jeżak && kacper(at)irc.pl
=[ GG: 826971 && ICQ: 83077113 && kacper_at_IRCNET