Dwie karty sieciowe

Autor: Marcin Praczko (haclet_at_silent.wshe.lodz.pl)
Data: nie 14 lip 2002 - 08:18:13 CEST

Witam.

Problem ktory chce przedstawic moze wydawac sie dosc smieszny i dziwny -
ale od tego sa grupy dyskusyjne aby rozwiac moje watpliwosci.

Chodzi o to ze chce pocwiczyc firewalla - niestety nie jestem wyposazony w
dwa komputery - tylko w jeden, ale za to z dwoma kartami sieciowymi. (bez
podlaczenia do netu)

Pytanie jest nastepujace.
Jezeli skonfiguruja karty ze beda w tej samej sieci:
np:
  eth0 192.168.1.1 255.255.255.0
  eth1 192.168.1.2 255.255.255.0

gatway 192.168.1.1

Chce te dwie karty podlaczyc kablem krosowanym.

Czy istnieje mozliwosc aby testowac polaczenia pomiedzy tymi kartami???
Ale w taki sposob aby transmisja odbywala sie po kablu - czyli jak wyjme
kabelek to nie dziala mi polaczenie miedzy kartami.

Pozdrawiam

Marcin Praczko (H_at_cl3t)
 Linux Registered User No. 267909