Re: mam pytanie o links'a

Autor: Maciej Kuczkowski (maciej.kuczkowski_at_zeb.com.pl)
Data: sob 13 lip 2002 - 14:30:45 CEST

On Sat, 13 Jul 2002 14:08:24 +0200 (CEST)
"Radek S." <scolex_at_go2.pl> wrote:

> ehhhh ... ale przeciez normalnie moge sie laczyc na ftp (port 21) bez
> zadnego problemu, nie jestem pewien czy sa uzywane porty powyzej 1024,
> jestes pewien ze tak jest ?

przesledz jak wyglada schemat polaczen ftp
port 21 sluzy jedynie do naiwazania polaczenia ...
informacje sa przesylane w przypadku polaczenia ftp ACTIVE porte 20 tzw ftp-data
w przypadku ftp PASSIVE portami powyzej 1024 polecam
lekture Biblii TCP/IP ( tej z dibelkiem BSD )