Re: mam pytanie o links'a

Autor: Maciej Kuczkowski (maciej.kuczkowski_at_zeb.com.pl)
Data: sob 13 lip 2002 - 14:05:47 CEST

On Sat, 13 Jul 2002 13:34:27 +0200 (CEST)
"Radek S." <scolex_at_go2.pl> wrote:

> Chodzi o to że nie mogę przeglądać serverów ftp
> zawsze mowi mi że:
>
> Blad
>
> Polecenie PORT nie powiodlo sie
>

> hmmm jak ktos wie co nalezy zrobic w tej sytuacji to bardzo prosze o pomoc
>
> scolex_at_go2.pl

z tego co zrozumialem masz zle skonfigurowanego firewalla ...
masz problemy z placzeniami w trybie passive otwierajacymi porty powyzej 1024.
rozwiazanie jest przkonfigurowanie firewalla, jesli nim zarzadzasz,
lub zwrocenie sie z tym do admina twojej sieci.
trzeba wykorzystac "markowanie" , sledzenia stanu sessji polaczen

chyba najlepiej opisane jak to robic masz pod adresem

http://www.cs.princeton.edu/~jns/security/iptables/iptables_conntrack.html

Mac'Kill think Slack