Re: jeszcze raz lilo

Autor: Konrad Lapsz (harrier_at_disgust.wariaci.net)
Data: wto 09 lip 2002 - 23:54:38 CEST

Linux jest linux ... znaczy to tylko jadro
a reszta to GNU ... jak zadziala w mendrejku to zadziala i w slacku tylko
wiecej razy bedziesz musial wiecej razy go zklac az pojmiesz o co w tym
chodzi i stanie sie proste :)
jezeli masz dobry dysk i MBR nie jest uszkodzony to powinno dac sie zrobic
zapoznaj sie dokladnie z dokumentacja od lilo
moze musisz przekompilowac zrodelka
chodz ja bym sie upieral przy tym ze masz gdzies blad w pliku
/etc/lilo.conf
pozdrawiam :)

Konrad Lapsz / harrier ... Slackware kicks ass!
mailto: harrier_at_disgust.wariaci.net
        harrier_at_astercity.net