Re: Odp: Re: lilo

Autor: Rafał Domeracki (rafdomer_at_polbox.com)
Data: wto 09 lip 2002 - 16:37:28 CEST

Witam
Jeżeli chodzi o fdisk linuxowy to on zawsze wywla na koncu cos o dosie i OS/2
i nie nalezy zbytnio sie przejmowac. Tak jak Konrad Lapsz uwazam ze nalezy
polozyc nacisk na poprawne partycjonowanie dysku. Jezeli ani fdisk dosowy ani
Linuxowy nie radzi sobie to polecam Partition Magic pod Winde.
Mialem tez taki problem z lilo gdy mialem podlaczony dysk z partycja
podstawową z ext2. Wtedy z uporem maniaka kiedy prosilem aby lilo zapisal sie
w MBR to on nie chcial. Musialem odpalic Linuxa z dyskietki poczym poprawic
wpis boot=/dev/hdc na boot=/dev/hda. Przy czym hdc to byl dysk dodatkowy z
ext2 a hda ext3 z zainstalowanym Linuxem.
Nigdy nie mialem problemow z LILO a miewalem nawet 4 systemy operacyjne na
jednym kompie.

Pozdrawiam
Rafal D.