Odp: Re: avifile

Autor: birkoff (internaut_at_go2.pl)
Data: pon 08 lip 2002 - 00:38:30 CEST

>>A wolno zapytac, dlaczego tak uwazasz ?
Nie nie mozna bo sa wakacje :-) , w czepku się urosziłeś czy co
 bezurazy)
3 x razy lepszą wydajnośc ma Mplayer np : pod wzgledem dziwięku ( nie ma
znieksztalceń podczas przeciągania ) no oczywiście zależy jaki kto ma komp
,
testowałem avifile i Mplayer i uważam że jest to niebo a ziemia .
A co do obrazu to niewiele ustępuje windzie , avifile jak sie rozszeży okno
widać piksele jak chu.... , doputy nieodkryłem Mplayera wogóle nie oglądałem
filmów było to bezsensu oglądać piksele na unixa.
Byc może masz jakąś najnowszą wersje avifile i te blędy są poprawione
istnije taka możliwość , u mnie to chodzi jak chodzi i wybór jest oczywisty
.
Aha i przy okazji w niektórych momentach dzwięk w avifile wyprzedza obraz
Oczywiście u ciebie może chodzić na odwrót , skoro masz wątpliwości :-)

Pozdrawiam i nieodbierz tego jako krytyke każdy ma swoje zdanie :-)