Re: linux i 17"

Autor: slotwina (slotwina_at_zap.pl)
Data: pią 05 lip 2002 - 20:54:16 CEST

Witam.
Linksa na pelnym ekranie , do uruchomienia używam loadlin.exe, wystarczy
dopisać w autoexec.bat vga=0x0133 (max.wartość) w tej chwili korzystam z
ustawienia vga=0x0122 ale to cały czas jest 14" w 17" monitorze.Dokumentację
ściągnąłem ale jest tak zamotana, (nie prowadzi za rękę) dlatego proszę o
pomoc.W którą strone ruszyc żeby nie trwało to np.
2-tygodnie i instalacją niepotrzebnych pakietów.