Re: Problem ze SquirrelMail

Autor: Daniel (Banan100_at_box43.pl)
Data: śro 03 lip 2002 - 15:39:32 CEST

IMAP mam, a gdy proboje skompilowac PHP --with-imap dokladnie tak
#./configure --with-mysql --with-apxs --with-gettext --with-imap i efektem
jest configure: error: Cannot find rfc822.h. Please check your IMAP
installation. Przeszukalem swojego slacka i niemam takowego pliku.
./configure --with-imap[=DIR] a ten katalog(o ile dir- to ma byc sciezka) na
co ma wskazywac.
I jeszcze raz dla pewnoci Zainstalowalem imapa i nic.
Pozdrawiam