Re: Problem ze SquirrelMail

Autor: Rafał Szkodziński (uid_at_atnus.pila.pl)
Data: wto 02 lip 2002 - 18:45:49 CEST

Ja u siebie instalujac podobnego webmail-a, mialem podobny problem.
Z Twojego opisu niewiele mozna wycignac pozytecznych wnioskow...
Moj webmail, a raczej php (jak i wiekszosc - tak podejrzewam),
musi miec "support" IMAP. Innymi slowy, czy przy instalcji PHP,
wstawiels opcje ./configure --with-imap[=DIR]
(Include IMAP support. DIR is the c-client install prefix - mozna przeczytac..;)

====
"Old Administrators never die.
They just mv(1) to a new ${PATH}" mailto:uid_at_atnus.pila.pl