Re: Portsentry

Autor: Leszek Boroch (borek_at_reach.at)
Data: wto 02 lip 2002 - 11:15:43 CEST

> Co mam zrobić ? aby portsentry nie dodawało mnie do ignora np jak chcę
wejśc
> na irc np #slackware.pl.
> W tym samym momęce atack alert.
> Próbowałem
> portsentry -tcp i -stcp
> portsentry -udp i -stcp
> Skutek jest ten sam

Heh, podejrzewam, ze bedziesz mial problem, poniewaz wiele osob w skryptach
ma skanery trojanow, ktore skanuja komputery innych ircownikow po portach na
ktorych normalnie siedza backdoory, wiec wiekszosc ostrzejszych firewalli
zaraz robi z tego zadyme :). Jaka recepta? Nie wiem, moze nie ircowac :P

Borek

---
Leszek Boroch                           eng: KISS! - Keep It Simple Stupid!
Technical University of Lublin     pol: BUZI! - Bez Udziwnien Zapisu Idioto!
mailto: borek_at_reach.at               lub:  BUZI! - Bez Urzywania Zakreconego
Interfejsu!