Re: KDE3.0

Autor: Rafał Domeracki (rafdomer_at_polbox.com)
Data: czw 27 cze 2002 - 16:20:27 CEST

Dnia śro 26. czerwiec 2002 13:26, napisałeś:
> Witam
> Chcę zainstalować to cudo ale nie wiem jak się do tego zabrać.
> Wiem że trzeba zainstalować qt3 ale nie wiem jak to zrobić a nie chcę
> eksperymentować bo na
> kompie mam pracę dyplomową i wolałbym jej nie stracić.
>
> Jeśli możecie to prześlijcie jakieś linki lub gotowe przepisy kuchenne :)
> Wielkie dzięki
>
> Norbert Bolik

Jeśli używasz Slack'a 8.0 to zapomnij. Chyba że uda Ci się przeinstalować
program "setup". Ja po kilku prubach zdobyłem najświeższy Slackware-current,
teraz można zdobyć Slack'a 8.1 ;-) i zainstalowałem. Ponieważ zawierał tylko
Gnoma i pre innych menadżerów to i tak czekała mnie instalacja KDE 3.0.
Zdobyłem KDE 3.0.1 i do dzieła. Zainstalowałem niezbędne pakiety i nie
poszedł. Odpalał się X-server ale paplał coś w podobie "Couldn't open
xinitrc.kde". Byłem root'em i cos mu nie pasowało. Przelogowałem się na
innego użytkownika. No i jestem szczęśliwym posiadaczem działającego KDE 3.
Dobrym FTP jest:
ftp://sunsite.icm.edu.pl/pub/Linux/slackware/
Pamiętaj o skopiowaniu z kdei polskich tłumaczeń.
Powodzenia !!!
R. D.